sobota, 20 października 2012

Rozdział 2

*Marika*
 Od razu jak weszłam do domu pokazałam moje świadectwo rodzicom. Byli ze mnie zadowoleni co bardzo mnie u mnie ucieszyło w końcu nie po to uczyłam się cały rok. Poszłam do mnie do pokoju i przebrałam się w czarne getry i białą bluzkę. Usiadłam z laptopem na łóżku i zaczełam przglądać twittera. W tym samym czsie napisała do mnie Klaudia , żebym przyjechała po nią około 14 to zawieziemy już część naszych rzeczy do domu. Była dopiero 11 więc postanowiłam przejrzeć jeszcze kilka stron i zacząść pakować przedmoioty do pudeł. Kiedy skończyła była 13 , ubrałam się szybko w moje czarne rurki białą białą bokserkę , kurtkę dżinsową z ćwiekami i białe , krótkie conversy. Spakowane pudła włożyłam do bagażnika i pojechałam po Klaudie . Byłam u niej wcześniej niż się umawiałyśmy , więc postanowiłam wejść do niej i pomóc jej przenieść rzeczy do samochodu.
*Klaudia*
Była dopiero 13.30 , a po mnie była już Marika. Jak zawse była trochę wcześniej żeby mi pomóc bo ja zawsze mam problemy z pakowaniem. Kiedy zaniosłyśmy już wszystko do samochodu pojechałyśmy do naszego domu. Zaparkowałysmy auto przed nim i zaczełyśmy zanosić wszystko do środka. Równo z nami przyjechała firma która miała nam pomóc złożyć meble. Około 17 wszystko było złożone , a my zaczełyśmy ukaładać przedmioty na pułkach. W salonie oczywiście nie zbrakło ramek z naszymi wspólnymi zdjęciami , wazonów czekających na kwiaty i różnych zapachowych świeczek które obydwie uwielbiałyśmy. Poszłyśmy na górę obejrzeć nasze pokoje które jako jedyne były urządzone do końca już od około miesiąca.
Wyszłyśmy z domu około 21 , Marika odwaiozła mnie do moich rodziców , a ona wróciła do siebie.
*One Direction*
*Harry*
Stałem akurat w kuchni i robiłem sobie tosty kiedy zuwazyłem , ze z domu na przeciwko wychodą dwie ładne dziewczyny. Obydwie miały długie brązowe włosy , długie nogi i ogólnie były szczupłe.
-Ej chłopaki chyba będziemy mieli nowe sąsiadki i to nawet bardzo ładne


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Wiem , ze nie było mnie tu prawie 2 miesiące no ale cóż szkoło , angielski i trening. Teraz będę się starał dodawać rozdziały regularnie co tydzień z soboty na niedziele. Narazie rodziały są krótkie , ale z czasem
będę dodawać dłuższe.
Mam prośbę , jeżeli czytacie to proszę zostawcie  jakiś komentarz , może macie jakieś uwagi , albo fajne pomysły.


2 komentarze:

  1. Rozdział mi się bardzo podoba , tylko jeżeli dodajesz tak rzadko to pisz dłuższe, bo czytam a tu już koniec. :C
    Mega ! :*
    http://onedirectionzawszespoko.blogspot.com/
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń