sobota, 1 września 2012

Rozdział 1.

*Klaudia*
Wyszłam ze szkoły razem z Mariką, trzymając w ręku swoje świadectwo. Już nie mogłam się doczekać przeprowadzki do NASZEGO, nowego domu. Mówiąc naszego mam na myśli mojego i Mariki. Miałyśmy w nim zamieszkać i usamodzielnić się. Wbrew pozorom rodzice nas nie rozpieszczali , dlatego na własne lokum musiałyśmy zapracować w restauracji moich rodziców. Moje rozmyślania przerwała mi przyjaciółka.
- O boże, nie mogę w to uwierzyć , że za chwilę będziemy tutaj mieszkać -wskazała palcem na parcelę obok której się znajdowałyśmy.
Przed moimi oczami ukazał się widok pięknego domu z dużym ogrodem i basenem.
- Ja nie mogę uwierzyć , że musimy czekać jeszcze dwa dni - odpowiedziałam, a dziewczyna wybuchła śmiechem.
Postałyśmy jeszcze chwilę napawając się tym pięknym widokiem , a następnie udałyśmy się do domów naszych rodziców dokończyć pakowanie najważniejszych rzeczy.

1 komentarz:

  1. Zapowiada się nie źle myślę, że będę tu często wpadała. Czekam na C.D
    zapraszam na moje blogi:
    www.opowiesci-o-harrym.blogspot.com
    www.harry-opowiesci.blogspot.com
    www.harrystyles-is-my-life.blogspot.com
    liczę na komy.

    OdpowiedzUsuń